
مأخذ تصویر: http://image.slidesharecdn.com
گردشگری (1)
- شهر خلاق | Creative City
 - گردشگری شهری و توسعه خلاق
 
- پیاده راه و پیاده مداری (3)
 - ارتقاء قابلیت پیاده مداری در محورهای گردشگری بافت با ارزش تاریخی
 
- پیاده راه و پیاده مداری (4)
 - جشنواره گردشگری پیاده راه های محدوده ارک تهران
 - نگاهی به تجربیات موفق شهرداری تهران در ایجاد پیاده راه های تجاری ـ گردشگری
 - گردشگری شهری و پیاده راه های تهران
 
- مجموعه مقالاتی در ارتباط با تصویر ذهنی
 - بررسی کیفیت مبادی ورودی شهرهای گردشگری با تاکید بر جامعه گردشگران نمونه موردی شهر بابلسر
 
- ادراک فضایی و بصری
 - بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگر از طریق ارزش ادراکی وی از گردشگاه
 
- مجموعه مطالب شهرسازی، معماری و هنر اسلامی (6)
 - تأثیر المان های شهری با هویت ایرانی اسلامی در جذب گردشگر در شهرهای میانی نمونه موردین قلعه فلک الافلاک خرم آباد
 
- مکان یابی (2)
 - ساماندهی الگوی گردشگری در شهر بندرعباس با تاکید بر مکان یابی مجموعه-های تفریحی توریستی
 
- برندینگ و مارکتینگ شهری
 - ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
 - ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی AHP؛ شهر کرمانشاه
 - برند ملی در صنعت گردشگری
 - توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازه های بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری
 - عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
 
- مطالبی در رابطه با ارزیابی اثرات زیست محیطی
 - بررسی اثرات زیست محیطی گردشگری
 - دستورالعمل ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح های گردشگری در حاشیه منابع آب
 
تاريخ : دوشنبه ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۹ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |