با سپاس از خانم مهندس مهدیه سادات محمدزاده (کارشناسی ارشد طراحی شهری)
کتاب و گزارش
- City Marketing, Towards an integrated approach
 - Implications of Urban Branding to Local Economic Development in the Inner City of Johannesburg
 
مقاله
- ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
 - ارزیابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی موردی AHP؛ شهر کرمانشاه
 - امکان سنجی تحقق برندسازی شهری جهت نیل به ارتقا اصل رقابت پذیری در استراتژی توسعه شهری CDS
 - بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه جهانی
 - بررسی تاثیر تصویرذهنی شهروندان بر برند شهری و به کارگیری ان در جهت توسعه شهر
 - بررسی تطبیقی تجارب جهانی فرایند برندسازی شهری و ارائه راهکار برای کلانشهر مشهد
 - بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری
 - برند شهری اقتصادی یا اجتماعی؟
 - برند ملی در صنعت گردشگری
 - برندسازی شهری، الزام مدیریت شهری امروز
 - تبیین نقش برند شهری در تاثیر زیبائی شناسی شهر بر احساس تعلق خاطر شهروند ایرانی
 - توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازه های بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری
 - دیپلماسی شهری و نقش ان در برندینگ شهری
 - طراحی مدل بومی برند سازی برای کلان پروژه های چند منظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
 - عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
 - مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران
 - معماری و تاثیر طراحی برند بومی بر هویت شهری
 - نقش بازاریابی شهری در جذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری
 - هویت رقابتی کشورها به متد دراوردن یک پارادوکس
 - هویت رقابتی، مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق
 
- Architecture and crisis re-inventing the icon, re imag(in)ing London and re-branding the City
 - CITY BRANDING AN EFFECTIVE ASSERTION OF IDENTITY OR A TRANSITORY MARKETING TRICK
 - Can place branding support landscape conservation in city-regions A case study from Switzerland
 - City Branding of Hong Kong - Imagineering Authenticity 2011
 - City branding A facilitating framework for stressed satellite cities
 - City branding and the Olympic effect A case study of Beijing
 - Integrated City Marketing - Everyone in the city sells the city Biarritz, 14th - 17th November 2012
 - Large scale development projects and star architecture in the absence of democratic politics The case of Abu Dhabi, UAE
 - PLACE CITY MARKETING AS A TOOL FOR LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT AND CITY’S COMPETITIVENESS A COMPARATIVE EVALUATION OF PLACE MARKETING POLICIES IN EUROPEAN CITIES
 - Social media A new vehicle for city marketing in China
 - THE ROLE OF URBAN MARKETING IN THE LED
 - The differences between branding a country, a region and a city Applying the Brand Box Model
 - Urban branding as an effective sustainability tool in urban development
 
تاريخ : شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۵ | ۲:۳۹ ب.ظ | نويسنده : الهام لشکری |